Peta Sungai Berombang

Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox!

Ditulis oleh: -


Firefox dan Chrome adalah nama pelayar yang tidak asing lagi digunakan oleh pengguna komputer di seluruh dunia. Malah ia menjadi pilihan popular berbanding pelayar-pelayar yang lain.

Tetapi, antara kelemahan terbesar pelayar ini ialah tidak mempunyai kelajuan yang jitu, adakala menjadi lembab bila beroperasi di pc dan selalu mengalami masalah "crash". Kadang-kadang membuatkan pengguna rasa terganggu dengan permasalahan sebegini.

Permasalahan ini tidak berterusan, malah mempunyai solusinya iaitu dengan menggunakan perisian yang diberi nama "SpeedyFox" untuk meningkatkan kelajuan Firefox & Chrome anda.

Disini disertakan ciri-ciri perisian ini iaitu

1) Mempercepatkan "startup" lebih 3 kali ganda.
2) Melajukan melayari "history".
3) Operasi keseluruhan dengan lebih cepat.
4) Saiz profil yang lebih kecil.
5) Boleh digunakan pada Windows & Mac OS.
6) Beroperasi pada Firefox, Chrome, Skype dan Thunderbird.

p/s: aril dah menggunakannya, dan setelah mengoptimasikan pelayar Firefox & Chrome dengan SpeedyFox, kelajuannya dapat dirasai dan lebih selesa untuk menggunakannya. Jadi apa tunggu lagi, perisian sebegini perlu ada pada pc anda dan ianya percuma!

SpeedyFox for Windows

SpeedyFox for Mac OS\
Tolong dibaca nih gan !

Kamu sedang membaca artikel tentang Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox! dan kamu bisa menemukan artikel Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox! ini dengan url http://czx-riko.blogspot.com/2012/08/tingkatkan-kelajuan-pelayar-chrome.html, kamu boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox! ini sangat bermanfaat bagi banyak orang, namun jangan lupa untuk meletakkan link Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox! sebagai sumbernya.

0 komentar "Tingkatkan kelajuan pelayar Chrome & Firefox guna Speedfox!", Baca atau Masukkan Komentar

Posting Komentar

gudang

Movie Category 4

My Great Web page

KOMENTAR


Arsip Blog